PROGRAM:

               
Njemački fagotist i skladatelj Karl Kolbinger  (1921.) u svojoj se karijeri može pohvaliti mjestom solo fagotista Minhenske filharmonije i Simfonijskog orkestra Bavarskog radija te katedrom na Minhenskoj visokoj školi za glazbu gdje je odgojio mnoge sjajne fagotiste. Njegov skladateljski opus najvećim je dijelom posvećen puhačima a skladbe za fagot su posebno dragocjen dio fagotističke koncertne literature.
                                Tomislav Uhlik (1956.) bio je student fizike, kada otkriva svoje zanimanje za glazbu pod utjecajem skladatelja i dirigenta Emila Cossetta. Godine 1978. upisuje studij teorije glazbe na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Skladati je počeo već kao student pod utjecajem Cossettovih zborskih djela, a 1982. upisuje studij kompozicije u klasi Stanka Horvata. Studij prekida zbog obiteljskih obveza i obveza prema hrvatskom folklornom ansamblu Lado, u kojemu djeluje od 1983. godine. Jedno je vrijeme bio zaposlen kao pijanist u baletnoj školi u Zagrebu. U periodu 1986.-1989. studirao je dirigiranje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu i diplomirao u klasi Igora Gjadrova. U međuvremenu radio je kao pijanist, a zatim dirigent u zagrebačkom kazalištu Komedija, pod čijim je vodstvom izvedeno šest opereta od 1992. Bio je gost dirigent u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu i Osijeku, a redovito surađuje kao dirigent i skladatelj sa Simfonijskim puhačkim orkestrom Hrvatske vojske. Skladanjem za različite kombinacije instrumenata, on pokušava pomiriti svoje afinitete za ozbiljnju glazbu, folklor i jazz.  Uhlik je dobitnik nekoliko velikih nagrada i priznanja za svoj rad.
                (preuzeto s http://justclassicalguitar.com/ vpmusicmedia/uhlik.htm)
                Američki hornist Lowel E. Shaw (1930.) posebno je zaslužan za afirmaciju horne. Posredstvom svoje izdavačke kuće The Hornist's Nest koju je osnovao 1957. godine, uvelike je pomogao promicanju hornističke literature kako u SAD-u tako i u cijelom svijetu. Cijeli niz komada pod imenom Fripperies (eng. fripperies-drangulije), napisao je kao vježbe za svoje studente. Kako i sam kaže, želio je napisati skladbe koje će istovremeno biti nepretenciozne, zabavne, vedre i edukativne te poticajne za vježbanje. Fripperies su, uz Bipperies, Tripperies i Quiperries vrlo izvođene i nikako nisu „drangulije“, već mali biseri hornističke literature.
                ZAGREBAČKI  KVARTET  FAGOTA  komorni je sastav osnovan 1991. god. sa željom da svojim umjetničkim radom doprinese glazbenom bogatstvu Hrvatske. To je prvi kvartet fagota u Hrvatskoj koji čine četiri afirmirana fagotista, otvorena raznim umjetničkim formacijama te stoga ne djeluju samo kao kvartet, već i kao duo, trio ili u proširenom sastavu.
                Umjetnički opus kvarteta obuhvaća široki repertoar iz svjetske glazbene baštine s naglaskom na originalna djela 20. stoljeća te brojne transkripcije iz razdoblja baroka, klasike, romantizma i jazza. Kroz skladbe koje izvodi ističe se sklad i perfekcionizam cijelog kvarteta kao cjeline te osobnost i kvaliteta svakog solista.
                U dosadašnjem radu kvarteta potrebno je istaknuti veliki entuzijazam, profesionalni pristup te izvrsnu komunikaciju s publikom.
                Više o kvartetu pogledajte na mrežnoj stranici: http://www.wix.com/fagoti/ZG4F